dinsdag 17 maart 2009

16 youtube



Een hele tijd met erg veel plezier rondgesurft op Youtube en Google video.
Ik maakte altijd al erg veel gebruik van Youtube.
Uitgebreid geluisterd naar favoriete artiesten zoals Edith Piaff, Jacques Brell, Coldplay Steve Reich, Philip Glass maar ook veel klassieken.
Via Google video heb ik me aangemeld bij Google alerts om me op de hoogte te houden van de nieuwste dansvideo's van Anna Therese de Keersemaker. Als het goed werkt moet ik op mijn Gmail bericht krijgen wanneer er weer een nieuwe video verschenen is.
Verder wat oude filmpjes van Jiskefet en van Kooten en de Bie gezien.
De video voetbalvaders van Jiskefet is een aanrader.
Voor de bibliotheeksite zou het leuk zijn om wat filmpjes te maken van groepsintroducties, b.v. Monstertje Mo en Biebvlieg speciaal voor leerkrachten om kinderen voor te bereiden op het bibliotheekbezoek.
Een rondleiding op film door de bibliotheek kan natuurlijk ook altijd maar dat is al verschillende keren genoemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten