woensdag 11 februari 2009

Opdracht 10 Social Bookmarking Delicious


In eerste instantie leek deze opdracht me helemaal niets

Ordenen en trefwoorden toekennen is allemaal wel heel handig, maar ik vind het zo saai om te doen.

Heb wel alle instructies goed doorgelezen, en een moviesite als favoriet toegevoegd aan Delicious.

En toen werd het leuk, want toen ik later weer zocht op de toegekende trefwoorden, kwam ik een Franse filmsite tegen met veel achtergrondinformatie over deze films.
www.Fransefilms.nl
Films kijken is een grote hobby van mij en Franse films in het bijzonder.
Deze twee films zijn heel erg de moeite waard.
"Entre les murs" gaat over een 4de klas van een multiculturele middelbare school in Parijs, waarin culturen en denkwijzen vaak met elkaar botsen.
"Il y a longtemps que je t'aime" gaat over twee zussen die elkaar al 15 jaar niet gezien hebben.
Eén van de zussen heeft 15 jaar in de gevangenis gezeten, en tijdens de film kom je er heel langzaam achter waarom ze in de gevangenis heeft gezeten.
Beide films zijn echte aanraders.




2 opmerkingen:

  1. Hoi José,
    Het ziet er prachtig uit. Ik moet ding 10 nog doen en ga me nu daarin verdiepen.
    Symie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Jose,

    Ziet er mooi uit. Sinds wanneer ben jij een Coldplay fan? Leuk die YouTube clipjes.
    Probeer nou je eigen speech maar eens te linken van onze site.

    Liefs
    Floris

    BeantwoordenVerwijderen